Bedrijven doen iets extra’s om thuiswerkers blijk van waardering te geven


Bedrijven doen iets extra’s om thuiswerkers blijk van waardering te geven

Poll Promotion is dé specialist op het gebied van persoonlijke relatiegeschenken, bedrijfskleding, promotieartikelen en kerstpakketten. Ook tijdens de eerste maanden van de corona-uitbraak ging dat gewoon door. “Bedrijven laten de waardering voor hun personeel meer dan ooit blijken met een persoonlijke attentie”, vertelt eigenaresse Sanne van de Poll.

Toen werknemers opeens veel thuis moesten werken in verband met corona, zag Poll Promotion dat bedrijven meer dan ooit iets terug wilden doen voor hun personeel. “Vooral met Pasen, toen we middenin de intelligente lockdown zaten, merkten we dat bedrijven iets extra’s wilden doen voor hun werknemers. Door middel van een persoonlijke attentie wilden zij hun personeel bedanken voor hun inzet en hen op deze manier een hart onder de riem steken. Dat deden ze dan niet bij grote partijen, maar juist bij ons, de lokale ondernemer. Dit vanwege de persoonlijke benadering die bij ons centraal staat.”

Daarvoor moesten de attenties wel bij elk personeelslid thuis worden bezorgd, wat een groot verschil is ten opzichte van de bestellingen die Poll Promotion normaal gesproken krijgt. “Voorheen was het zo dat we alle pakketten bij de bedrijven zelf konden afleveren. Vervolgens deelden zij de attenties uit aan hun personeel. Maar aangezien het personeel nu thuis aan het werk was, ontstond de wens om alle pakketten bij de werknemers thuis te laten bezorgen. Voor ons betekende dit dat we alles van A tot Z moesten regelen, een leuke uitdaging voor ons team!”

Zomer en fit blijven staan centraal

“Er zijn twee soorten attenties die erg populair zijn op dit moment”, vertelt Sanne. “Veel bedrijven kiezen voor een zomers pakket met spullen voor het strand of op de barbecue. Denk dan aan een pakket gevuld met leuke accessoires zoals een strandlaken of een strandtas, of allemaal leuke en handige spullen om er een gezellige BBQ-avond van te maken.”

Maar ook aan de gezondheid wordt gedacht. “Veel bedrijven kiezen voor een ‘stay fit’-pakket, zeker nu veel personeel thuiswerkt. Hierbij kun je denken aan fruitpakketten, maar erg populair is ook de Fitpot. Dit is een functionele weckpot gevuld met 50 kaarten met daarop 100 sportieve opdrachten om fit te blijven. Zo zorg je iedere dag voor een uitdagende en gevarieerde work-out.”

Maar ook voor de kerst hebben de eerste bedrijven alweer aangeklopt bij Poll Promotion. “Bij ons kun je terecht voor allerlei soorten kerstpakketten, maar altijd met een persoonlijke twist. Dit jaar zien we dat bedrijven veelal een leuke gadget toevoegen aan het kerstpakket, zoals bijvoorbeeld een speaker of een draadloze oplader. Met bonbons, wijn of andere lekkernijen erbij heb je dan al een heel leuk kerstpakket!”

Ben jij op zoek naar een persoonlijke attentie? Kom dan langs in de showroom van Poll Promotion aan de Europalaan 20 in Alphen aan den Rijn, of neem contact op via 0172 614916 of info@pollpromotion.nl.

U dient in te loggen om een reactie op dit bericht te geven
Er zijn nog geen reacties geplaatst.